חשיפה • "עשו עלינו סיבוב יח"צ": נקודת המשטרה ברמת בית שמש ג' – סגורה

    דוד לזר 2 Comment on חשיפה • "עשו עלינו סיבוב יח"צ": נקודת המשטרה ברמת בית שמש ג' – סגורה
    10:52
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ בן ברק מאשים: הטבח בדרום – בגלל הרפורמה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הפיגוע שאירע בחודש שעבר ברמת בית שמש ג' – הכריז ראש העיר משה אבוטבול כבר באותו יום – כי תוקם נקודת שיטור חדשה ברמת בית ג' – אשר תיתן מענה לצרכי ביטחון הרבים של העיר ובעיקר למול 'עיר השב"חים' שהוקמה בלי משים בשכונה החדשה, כלשון התושבים.

    כזכור, בפיגוע שבוצע על ידי שני מחבלים פלסטינים – נפצע אברך באורח בינוני ובחסדי שמים נמנע אסון גדול יותר – לאחר שהתברר כי המחבלים תכננו לעלות לאוטובוס הסעה של ילדים ולבצע שם זממם.

    המקום סגור ובלתי מאויש. בית שמש

    המקום סגור ובלתי מאויש. בית שמש

    כבר ביום הפיגוע, קיימה העירייה דיון חירום עם כל הגורמים הרלוונטיים –  וראש העיר משה אבוטבול הודיע על הפעלה מידית של המבנה הזמני שהוקצה על ידי העירייה עבור נקודת משטרה ברמת בית שמש ג' – לטובת חיזוק ביטחון תושבי העיר שכאמור הצדיעו לדבריו והביעו את הערכתם על ההחלטה.

    ואכן, במהירות שיא, באותו יום – התקיים במקום טקס חגיגי ומתוקשר בהשתתפותם מכובדי העירייה והמשטרה, שבו נפתחה באופן רשמי – נקודת המשטרה החדשה.

    בית שמש נקודת משטרה

    בהודעה הרשמית שמתנוססת עדיין באתר העירייה נכתב כי "כהמשך להחלטת מטה החרום של עיריית בית שמש, בה הורה ראש העיר מר משה אבוטבול 'לעקוף את הנהלים והתהליכים הבירוקרטיים המעכבים את פתיחת נקודת המשטרה', נחנכה היום אחר הצהריים נקודת המשטרה", כמו"כ, "הנקודה הממוקמת במבנה אותו הקצתה העירייה תאויש ע"י שוטר ומתנדבים, ותפעל באופן קבוע".

    "ראש העיר הודה לכל השותפים בהפעלת הנקודה, מפקד משטרת בית שמש סנ"צ שלומי טולידנו, ממונה הבניה הרב משה מונטג תושב השכונה, וציין כי פתיחת הנקודה תסייע להגברת בטחון תושבי השכונה בעתות חרום ורגיעה", נאמר בהודעה הרשמית של העירייה.

    אולם, פחות מחודש עבר, והנה מתברר כי הנקודה המשטרתית כלל לא פועלת, וזאת חרף הצלצולים והודעות היח"צ שבישרו את פתיחתה, כך עולה מתלונות תושבי השכונה שהגיעו לאתר 'קול חי' שלטענתם המקום סגור וכלל אינו מאויש.

    "גורמי הביטחון והעירייה התלבשו חגיגית, ובאו להצטלם במקום. הם עשות עלינו תרגיל של יחסי ציבור, אבל בפועל – המקום לא נפתח והוא סגור", אומרים התושבים הזועמים לאתר 'קול חי'.

    מעיריית בית שמש נמסר בתגובה לאתר 'קול חי' כי "נקודת המשטרה ברמת בית שמש ג' פועלת כרגיל ומאויישת ע"י שוטר קבוע וכן מתנדבים".

    "אם כי בשל הפתיחה המוקדמת מהמתוכנן ישנן בעיות עם חיבור החשמל, אך כבר מחר יתחילו עבודות חפירת תעלה מיוחדת לחיבור המבנה לרשת החשמל באופן קבוע ומסודר".

    "יודגש, כי אמנם העירייה הקצתה את המבנה ומשלמת את המים והחשמל, אך הפעלתו היא אך ורק בידי המשטרה שהיא הגוף האחראי והמוסמך לכך", נאמר בתגובת העירייה.

    מהמשטרה נמסר כי "המקום פועל, וכך גם העירייה מאשרת. רק צריך רק להבין כי מדובר ב'נקודה' לא ב'תחנה'. ב'תחנה' ניתנים כלל השרותים המשטרתיים. ב'נקודה' עיקר העשייה היא בטחונית", נמסר.

    אך כאמור, למרות תגובות המשטרה והעירייה, אתם הקוראים מוזמנים לפנות למקום, ולראות בעיניים בשריות כי נקודת המשטרה סגורה ובלתי מאויישת.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      משה אבוטבול כרגיל עוד שסני"ק טיפוסי.
      זה מה שקורה שהריקבון מגיע מהראש.

    2. 1

      כבר שבוע אחרי הפיגוע אין שוטרים בנקודת משטרה וגם כשמתקשרים למשטרה על חשודים הם לא מתייחסים לזה רציני והערבים מסתובבים פה חופשי ומרגישים על הגובה יש עכשיו המון פועלים של העירייה והם נמצאים במקומות מאוכלסים ועושים מה שהם רוצים